Veelgestelde vragen

Hoe wordt het hout geleverd?

Wij versturen het hout naar onze klanten met een vrachtwagen. De vrachtwagen rijdt zo dicht mogelijk naar uw voordeur toe en zaal daar het hout van de vrachtwagen af hijsen. Dit betekent in de meeste gevallen dat het hout op de stoep voor uw woning of klus wordt neergezet, vanaf deze plek is het uw eigen verantwoordelijkheid om het hout verder te verplaatsen.

Het is vanwege bovenstaande reden belangrijk dat een vrachtwagen in de buurt van uw woning of klus kan komen, zeker als u niet in staat bent om het hout verder te vervoeren. Wij verzoeken u om hier rekening mee te houden bij uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Één van de redenen dat wij zulke scherpe prijzen kunnen rekenen voor onze producten is omdat wij direct vanuit de groothandel aan onze klanten leveren.

Derhalve hebben wij liever niet dat de bestellingen worden opgehaald. Als u toch de voorkeur heeft om de bestelling op te halen vragen wij u om ons een bericht te sturen of te bellen om een afspraak te maken voor het ophalen.

Kan ik een korting bedingen?

Als u graag een grote bestelling wilt doen vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan berekenen hoe groot de korting is die wij u kunnen geven, bij grote bestellingen is dit vaak wel het geval.

Ik wil hout of een ander product retourneren, hoe werkt dat?

Tot 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling heeft u het recht om de bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Daarna krijgt u nog eens 14 dagen de tijd om de bestelling retourneren. Gezien de aard van onze producten halen wij de zending, in samenspraak met u, weer op. De kosten die gemaakt worden om de zending weer op te halen komen voor rekening van degene die het product besteld heeft.

Wanneer u gebruikt maakt van het herroepingsrecht wordt verwacht dat de betreffende producten redelijkerwijze mogelijk in origele staat en indien van toepassing, in de originele verpakking geretourneerd wordt. Vervolgens zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening mits het product aan bovenstaande eisen voldoet.

Om gebruik te maken van uw herroeppingsrecht dient u het formulier op de pagina Retouraanvraag in te vullen.

Ik heb pallets ontvangen bij de bestelling, wat moet ik met deze pallets doen?

Wij rekenen geen statiegeld voor de pallets, dit betekent dat wij deze ook niet retour hoeven te hebben. U kunt de pallets gewoonweg houden en wellicht wel gebruiken voor een ander leuk project of klus.

Ik ben ontevreden over jullie service of het hout, wat kan ik doen?

Wij hebben service erg hoog in het vaandel staan. We hebben in het verleden dan ook gemerkt dat we voldoende klanten hebben die hartstikke tevreden met onze service en ons hout is. Desalniettemin kan er natuurlijk wat fout gaan.

Mocht er zich zo een situatie voordoen dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen, telefonisch dan wel via een bericht op ons contactformulier. Wij zullen er altijd alles aan doen om onze klanten tevreden te stemmen met onze service en ons hout, de ervaring leert dat problemen altijd goed worden opgelost.

Ik heb een andere vraag, waar kan ik die stellen?

U kunt ons telefonisch bereiken of via het contactformulier op de contactpagina, wij zullen uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden.